понеделник, 4 декември 2006

Izvestuvanje !!!

Poradi odlozuvanje na natprevarot PSG, sobranieto na tip-1x2 odluci deka moze da se zameni i kaze so koj natprevar se zamenuva (vo prisustvo na min 3 clena)
Taka jas vo prisustvo na 4 clena (Dr. stole konj, Kico ubistvo, UCEB, I marija znalac) ja zameniv PSG so Fiorentina i ja pogodiv
Dodeka UCEB svojata PSG ja zameni so Milan (MUVLA, tolku razbira)Samo pocetnici mozat da ja izigraat.
Bidejci Zarko ne bese informiran navremeno mu se ostava period do cetvrtok da odbere druga utakmica.

3 коментари:

Анонимен рече...

Blagodaram za ukazanata moznost i za da ne go odolgovlekuvam resavanjeto ke tipuvam na natprevarot:

Koln - Duisburg 1

pozdrav

Анонимен рече...

Samo navijaci na Milan, nepoznavaci na fudbal ili izmanipulirani posetuvaci na zanzi na koi e izvrsen psihicki atak (megu koi bev i jas ,a koj pritisok go izvrsi TI - vole ) mozat da ja izigrat.A fiorentina si ja osetil deka e dobra ekipa i deka ke go zgromat Lazio.

Анонимен рече...

koj ve ebe